5 x favoriet in januari

Het is weer eens tijd voor een favorieten artikel van de afgelopen maand. Januari was ondanks alles best wel een mooie maand! Ik vind het niet altijd de leukste maand van het jaar, maar natuurlijk zaten er wel wat fijne momenten tussen. Ben je benieuwd wat mijn favorieten van de afgelopen maand zijn? Je leest het hier!

Road to Boston: nog 11 weken

Vandaag is het nog precies 11 weken tot de Boston Marathon. Afgelopen week was het best even puzzelen qua voorbereiding en, ook met het oog op deze week, vond ik het best moeilijk om te trainen. Daarnaast moest ik rekening houden met de weersvoorspellingen, want vanwege sneeuw en koude temperaturen, leek het lastig om mijn intervaltrainingen te volbrengen. Ben je benieuwd hoe mijn trainingen zijn gegaan? Ik deel het vandaag in deze Road to Boston. Ook zal ik bekend maken op welke schoenen ik mijn marathon ga lopen. Heb je al een vermoeden?

Een PR verbreken: hoe doe je dat?

Een PR verbreken: hoe doe je dat? Ik heb inmiddels mezelf al meerdere malen kunnen verbeteren. En ik moet eerlijk zeggen: ik vind dat het leukste wat er is. Sneller, sterker en beter worden is mijn doel. Wil jij ook een PR verbreken, maar weet je niet hoe? In dit artikel geef ik een aantal tips!

9 x tips voor hardlopen in de sneeuw

Het is nu echt winter! De afgelopen dagen konden we al genieten van winterse temperaturen, maar sinds gister hebben we ook te maken met winterse neerslag. Ik ben gek op sneeuw! Ik krijg meteen weer wintersportkriebels, maar ook mijn hardloopschoenen trek ik heel graag aan voor een rondje hardlopen in de sneeuw. Dat voelt voor mij echt als buitenspelen. Toch krijg ik vaak vragen over hardlopen in de sneeuw. Hoe pak je dat aan? Vandaag geef ik 9 tips!

Road to Boston: nog 12 weken

Vandaag is het nog precies 12 weken tot de Boston Marathon. In deze Road to Boston deel ik hoe het gaat met mijn voorbereidingen. Hoe zijn mijn trainingen de afgelopen week gegaan? Heb ik pijntjes? Piek ik niet te vroeg en hoe zorg ik ervoor dat ik fit blijf? Ik deel het vandaag met jullie!

Herstellen na een training: hoe doe je dat?

Niet iedere training is even zwaar, maar toch is een goed herstel na afloop heel belangrijk. Zeker nu ik train voor de Boston Marathon wil ik graag iedere training weer hersteld zijn van de vorige. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat je goed kunt herstellen na een training? Ik geef vandaag een aantal tips.

7 x veelgemaakte trainingsfouten door hardlopers

Trainingsfouten: ik maak ze nog te vaak. Dit lijstje van zeven kan ik allemaal afvinken. Niet allemaal heel erg om te maken, maar misschien kun je sommige toch beter voorkomen. Vandaag deel ik zeven veelgemaakte trainingsfouten door hardlopers.

Road to Boston: nog 91 dagen

Mijn eerste echte trainingsweek voor Boston zit erop. Met een weektotaal van 77 kilometer ben ik zeer ambitieus van start gegaan. Ben je benieuwd welke trainingen ik heb gedaan en hoe ze zijn gegaan? Ik deel het vandaag uitgebreid in deze Road to Boston.

Zó ziet mijn trainingsschema voor de marathon van Boston eruit

Toen ik op Instagram aankondigde dat ik met mijn trainingen voor Boston ging beginnen, stroomden de vragen binnen. Hoe kom je aan je schema? Wie heeft het geschreven? Wat voor trainingen ga je doen? Hoe vaak per week train je? Daarom deel ik vandaag alles over mijn trainingsschema voor de marathon van Boston. 


Zoek je iets?