Herstellen na een training: hoe doe je dat?

Niet iedere training is even zwaar, maar toch is een goed herstel na afloop heel belangrijk. Zeker nu ik train voor de Boston Marathon wil ik graag iedere training weer hersteld zijn van de vorige. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat je goed kunt herstellen na een training? Ik geef vandaag een aantal tips. Bekijk bericht

Volg:

7 x veelgemaakte trainingsfouten door hardlopers

Trainingsfouten: ik maak ze nog te vaak. Dit lijstje van zeven kan ik allemaal afvinken. Niet allemaal heel erg om te maken, maar misschien kun je sommige toch beter voorkomen. Vandaag deel ik zeven veelgemaakte trainingsfouten door hardlopers.
Bekijk bericht

Volg:

Road to Boston: nog 91 dagen

Mijn eerste echte trainingsweek voor Boston zit erop. Met een weektotaal van 77 kilometer ben ik zeer ambitieus van start gegaan. Ben je benieuwd welke trainingen ik heb gedaan en hoe ze zijn gegaan? Ik deel het vandaag uitgebreid in deze Road to Boston. Bekijk bericht

Volg:

Zó ziet mijn trainingsschema voor de marathon van Boston eruit

Toen ik op Instagram aankondigde dat ik met mijn trainingen voor Boston ging beginnen, stroomden de vragen binnen. Hoe kom je aan je schema? Wie heeft het geschreven? Wat voor trainingen ga je doen? Hoe vaak per week train je? Daarom deel ik vandaag alles over mijn trainingsschema voor de marathon van Boston.  Bekijk bericht

Volg:

De meeste gestelde hardloop- en fietsvragen #14

In deze reeks meest gestelde vragen geef ik weer antwoord! Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stel deze dan hieronder in een reactie. Vandaag komen vooral vragen over de Boston Marathon voorbij, maar probeer ik ook wat andere veelgestelde vragen te beantwoorden. Bekijk bericht

Volg: